تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

شوخی های جالب و جملات خنده دار شبکه های اجتماعی 13 مرداد 1394

شوخی های جالب و جملات خنده دار شبکه های اجتماعی 13 مرداد 1394


مورد داشتیم, ترول خفن, عکس داغ, SMS بامزه, متون جالب, اعترافات باحال


 


1. بچه بودم وقتی به کسی فحش میدادم و طرف آینه نشون میداد آنچنان شیرجه ای میرفتم که نکنه یه موقع فحش برگشتی بهم بخوره.

یک دقیقه سکوت برای کودکی ابلهانه ام…. 

eanbow.blogsky.com

2. دم صبح یه پشه در گوشم هی ویز ویز می‌کرد. پا شدم گرفتمش خوابوندمش تو ظرف روغن، صداش کمتر شد. روون‌تر کار می‌کنه الآن.

eanbow.blogsky.com

3. بعضی‌ وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرق میشی‌ که یادت میره که یک نفر منتظر توست، تا از توالت بیایی بیرون!

eanbow.blogsky.com

4. دقت کردین تو فیلمای هندی قدرت جاذبه زمین کمتر از جاهای دیگه است؟ بعضی وقتا هم کلا جاذبه زمین وجود نداره.

eanbow.blogsky.com

5. خیلی مشتاقم بدونم اون بدبختِ خودشیرینِی که میگفت: “اجازه؟ مشق ها رو نمی بینید؟” الآن چکاره این مملکت شده. بیشعور. یهو یادش افتادم اعصابم خورد شد.

eanbow.blogsky.com

6. تو پُر چیسـت؟ همون گامبوی خودمونه که نمیخواد با واقعیت کنار بیاد.

eanbow.blogsky.com

7. آیا می دانستید تعداد مژه های هر کس نشان دهنده اندازه طول عمر اوست؟ خدا شاهده منم نمی دونستم. از خودم درآوردم.

8. قابل توجه متقاضیان استخدام در دستگاه های دولتی: متولدین 1360 تا 1370 دارای مدرک کارشناسی رشته های فنی-مهندسی مدرک خود را لوله کرده و موشک بسازید. ضمنا دفعه آخرتون باشه دنبال آگهی استخدام میگردینا وگرنه به جرم اختلال در نظم کشور میفرستمتون اوین.

eanbow.blogsky.com

9. همیشه “یانی” الگوی زندگی من بوده، اینکه دویست نفر دورو برم بشینن و ساز بزنن منم اون وسط وایستم و با یه دستم بشکن بزنم.

eanbow.blogsky.com

10. آرامش الانمو مدیون همسرم هستم که وجود نداره. مرسی که نیستی. فدات بوس بوس.

eanbow.blogsky.com

11. از وقتی یه دونه از این پشه کش برقیا خریدم دیگه وقت آزاد ندارم.

eanbow.blogsky.com

12. رفته بودم باغ وحش جلو قفس شترمرغ پسره از باباش پرسید بابا این چه حیوونیه؟ باباش گفت مرغ گردن دراز. یعنی یه گوریل بچش رو اینجوری راهنمایی نمیکنه.

eanbow.blogsky.com

13. تتلو گفته صداسیما یبار دیگه تصویرشو شطرنجی نشون بده از دستش شکایت میکنه. مث اینه شما وارد کننده مُخدری، پلیس بارتو بگیره، بری از پلیس شکایت کنی.

eanbow.blogsky.com

14. گروه القاعده به همراه گروه الارتفاع مسئولیت محاسبه مساحت مثلث برمودا را بر عهده گرفتند.

eanbow.blogsky.com

15. یه جوری بارندگی توی این چند روز شدید شده که انگار تا قبل از این، آمریکا ابرها را تحریم کرده بوده نیان سمت ایران.

eanbow.blogsky.com

16. شمردن را از بیل گیتس یاد بگیرید: یک، دو، سه، نود و پنج، نود و هشت، اکس پی، ویستا، هفت، هشت، ده.

eanbow.blogsky.com

17. برقمون رفته بود زنگ زدم برق منطقه گفتم جناب یه ساعت برقمون رفته، گفت آره خودمونم برق نداریم، آب شما وصله؟

eanbow.blogsky.com

18. دیروز داییم بهم گفت رفتی خدمت اومدی من و بابا و مامانت یه برنامه هایی واست داریم.گفتم برنامه هاتونو عوض کنید، من یکی زن بگیر نیستم.

دایی: خفه شو بابا بنایی داریم… باید آجر بندازی بالا!

eanbow.blogsky.com

19. من به کره بادوم زمینی حساسیت دارم. تا حالا نخوردم و ندیدم ولی احساسم به من میگه این حساسیت کلاس کاریش بالاست.

eanbow.blogsky.com

20. شما ببین تمساح بیچاره چقد خسته س که خمیازه میکشه 50 دقیقه بعد دهنشو می بنده. وسطشم یه چشم میخوابه.

eanbow.blogsky.com

21. آنقدر تو ذهنم خوب پیانو میزنم که هیچ وقت حاضر نیستم با انجامش تو واقعیت گند بزنم به تصوراتم.

eanbow.blogsky.com

22. از وقتی بابام فهمیده میشه اکانت کلش آف کلنز رو فروخت میگه اه بسه مطالعه برو بشین پای گوشیت تفریح کن.

eanbow.blogsky.com

23. من پرینتر 3 بعدی داشتم دیگه حموم نمیرفتم، خود تمیزم رو پرینت میگرفتم کثیفرو میکشتم.

eanbow.blogsky.com

24. من حمومم 45 دقیقه طول میکشه که 5 دقیقه خود حموممه، 40 دقیقه تنظیم آب گرم و سرده طوریکه خروجیش آب ولرم باشه.

eanbow.blogsky.com

25. “جــــــــمــــــــــع کـــنــیــــــــن!” چیست؟ جمله ای که به محض آمدن مهمان ناخوانده در جای جای منزل شنیده میشود.

eanbow.blogsky.com

26. آخه این آلرژی فصلی چیه که ملت با اونم کلاس می ذارن! دختره همچین میگه آلرژی فصلی دارم که انگار به تنهایی قهرمان سه دوره جام ملت های اروپاس.

eanbow.blogsky.com

27. دقت کردید عروس دریایی داریم ولی دوماد دریایی نداریم؟ یعنی بی شوهری توعمق دریاهم موج میزنه.

eanbow.blogsky.com

28. ﺭﻓﺘﻢ ﺣﺸﺮﻩ ﮐﺶ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ “ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺣﺸﺮﺍﺕ ﻣﺰﺍﺣﻢ”. ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺍﺯ ﺣﺸﺮﺍﺗﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻣﺮﺍحمن! ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﺮﺍ ﺍﻭﻧﺎ ﭼﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﺸﻦ!

eanbow.blogsky.com

29. نشد من یه بار تو دلم بگم فلانی آدم خوبیه در عرض 24 ساعت خودشو بهم ثابت نکنه.

eanbow.blogsky.com

30. تحقیقات نشون داده کسی که بلند کردنش برای رقص سخته، نشوندنش به مراتب سختره.

eanbow.blogsky.com

31. من معتقدم آدم به هر چی که بخواد می تونه برسه. کافیه اراده داشته باشه و بابای پولدار.

eanbow.blogsky.com

32. دختر همسایمون رتبه کنکورش 800 شده مامانش آش درست کرده با کشک رتبه شو رو آش نوشته داره پخش می کنه.

eanbow.blogsky.com

33. یارو می خواسته خودشو لوس کنه تیریپ خودکشی برداشته، داداشش و دوستش رسیدن سریع بردنش بیمارستان، از عجله تو راه تصادف کردن هر سه تاشون مردن.

eanbow.blogsky.com

34. آیا میدانید سرعت نصب نرم‌ افزار تو ایران ده برابر انگلیس هستش؟ چون اونا مرحله به مرحله توضیحات رو میخونن ما نمیخونیم و فقط OK Yes میزنیم و به امید خدا میریم جلو….

eanbow.blogsky.com

35. پیش دانشگاهی مشاور ما می خواست مشاوره بده می پرسید روزی چند ساعت درس می خونی، می گفتیم 8 ساعت، می گفت آفرین بکنش 9 ساعت، برو بعدی.

eanbow.blogsky.com

36. فقط یه ایرانی می تونه طلای سفید نخره بگه مردم فک می کنن بدله. بعد بره بدل بخره بگه مردم فک می کنن طلای سفیده.

eanbow.blogsky.com

37. شوهر چگونه موجودی است؟ شوهر فعلا موجود نیست! بی خود دلتونو صابون نزنید. یه دونه پیرمرد ته انبار مونده. فاکتور کنم؟

eanbow.blogsky.com

38. من و بابام رفته بودیم مهمونی. حوصلم سر رفت بهش مسیج دادم بابا پاشو بریم. وسط صحبتش بود، گوشیشو برداشت، همه هم منتظر بودن که صحبتشو ادامه بده بلند گفت: عه تویی؟ باشه باباجان الان میریم!

eanbow.blogsky.com

39. کاش یه کارگردان توبخش سیاسی شبکه خبر پیدا میشد یه مستند میساخت بنام از “بورکینافاسو تا گینه بیسائو؛ هشت سال دیپلماسی”.

eanbow.blogsky.com

40. میگن نیمرو اگر دو بار گرم بشه سرطان زاست. آخه کسی که نیمرو رو دو بار گرم میکنه میخوره از سرطان میترسه!؟  

نظرات 1 + ارسال نظر
nima سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 16:28 http://f50.blogsky.com

سلام . خیلی جک های قشنگی بود . به خصوص آخریه . به منم سر بزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.