تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم ها و سریال ها سری دوم

جملات آموزنده، گفتگوهای معنی دار و ماندگارترین دیالوگ های بزرگان سینما


 



پارسا پیروزفر: تو اجتماع همه کارهارو ما مردا میکنیم.
همه پول ها رو ما مردا میدیم. همه سگدو زدن ها مال ماست.
هرچی سکته قلبی ها وبدبختی ها و بیچارگی ها و
چک برگشت خوردن ها و زندانی رفتن ها مال ماست.
اون وقت جنس لطیف راحت میگه:
درطول تاریخ به ما ظلم شده ما خواهان حقوق برابر هستیم.
حقوق برابر میخوای برو فاضلاب پاک کن.
برو سوپور شهرداری شو، نصفه شب خیابون ها رو جارو بکش.
چه طور موقع کار کردن جنس لطیف هستین
ولی صحبت حقوق که میشه حقوق برابر میخوای؟
(فیلم نقاب)

--------------------

مادربزرگم میگفت: اگر می خوای خدا رو بخندونی،
از برنامه هات برای آینده بهش بگو!
(فیلم عشق سگی)

--------------------

در انسان، همیشه یک صندلی خالی‌ست
تو با دردهایی که نیمه‌شب تیر می‌کشند تنهایی
(سیدمحمد مرکبیان‏)

--------------------

رعنا: نگاه یه زن، حواس جمع ترین مردا رو هم حواس پرت میکنه.
کاوه: همه اینقدر احمق نیستن.
رعنا: آدما احمق تر از اونین که تو فکرشو میکنی.
(فیلم جیب بر خیابان جنوبی)

--------------------

عطا: دیدی این “ماشین مسابقه ای ها” رو
که با سرعت میرن، یهو ترمز میکنن دور خودشون میگردن؟!
معصومه: آره… عطا: اونجوری دورت بگردم!
(فیلم قندون جهیزیه)

--------------------

اگه آدم گذاشت اهلیش کنن،
خودش رو به این خطر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه
(انیمیشن شازده کوچولو 2015)

--------------------

گاهی نمیدونی مشغول انجام چه کاری هستی.
ولی آنچه انجام میدی، بهترین کاره! به این میگن “الهام”
(خانم های جنگل بولونی)

--------------------

آدما بعد از یه سن مشخصی زیاد نمیتونن تغییر کنن
بلکه بدی هاشون واضح تر میشه!
(فیلم خواب زمستانی)

--------------------

من همیشه سعی کردم از همه چیز سر در بیارم.
خوب نیست؛ بعضی وقتا باید به روی خودت نیاری که میدونی!
(فیلم بهمن)

--------------------

توی 30 سالگی کم کم میفهمی که زندگی در مورد چیه
و از یه استراحت کوچیک لذت میبری!
(فیلم بتی غمگین)

--------------------

کریستوف: من تو رو بهتر از خودت می‏شناسم.
ترومن: تو هیچوقت یه دوربین توی سر من نداشتی.
(فیلم نمایش ترومن)

--------------------

می‌دونی تو عصر یخبندان کیا زنده موندن؟ فقط خارپشتا!
اونا دو راه داشتن؛ یا دورهم جمع شن و از همدیگه گرما بگیرن،
یا از هم دور شوند تا خارشون تو بدن هم نره.
اونا راه اول رو انتخاب کردن، اون‌وقت من
(عصر یخبندان)

--------------------

فامیل دور: راه رفتـنی را، باید رفت!
در بستنی را، باید بست!
پسر عمه زا: در بستنی رو باید لیسید!
(کلاه قرمزی)

--------------------

رویا: می دونی همه فکر می کنن اگه حس واقعیشون رو نشون بدن
همه چی به هم میریزه هیچ کس حرف دلش رو راحت نمی زنه
خوب اگه نمی خواد می تونه همون شب اول، همون لحظه اول بیاد و بگه
استاد: فکر نمی کنی آدما واسه مخفی کردن احساسشون دلیل دارن؟
رویا: دلیلشون از هم دورشون می کنه، چه دلیلی از عشق مهم تره!
(فیلم شب های روشن)

--------------------

جاهد (مهران مدیری):
ما مردها حیوان ناطق هستیم که به زن ها نیازمندیم!
همیشه در هر بدبختی پای یک مرد در میان است!
(فیلم همیشه پای یک زن در میان است)

--------------------

باید بتونم تنهاییمو دربست قبول کنم
باهاش اُخت بشم.. باهاش اُنس بگیرم…
(فیلم بانو)

--------------------

کلاه قرمزی: معذرت از ته دل
آقای مجری: چرا نمیری خونه؟
کلاه قرمزی: آخه دلم تنگ میشه…
آقای مجری: تنهایی؟
کلاه قرمزی: اِهنین…
آقای مجری: منم تنهام، همه فکر می‏کنن فامیل من شهرستانن؛
یعنی خودم اینجوری گفتم. ولی من هیشکیو ندارم، عین تو…
کلاه قرمزی: کاشکی من دایناسورت بودم…

--------------------

سعید:یه کلید طلایی تو زندگی وجود داره که تاحالا منو از سکــته نجات داده!
آوا: چی؟!
سعیـد: هروقت یه چیزی اذیتت میکنه از ته دل بگو به درک!
(فیلم من مادر هستم)

--------------------

عشق های امروزی مثل آدامسه
وقتی مزه ش تموم میشه یکی دیگه میندازن بالا
(انیمیشن آبشار جاذبه)

--------------------

سنگدونم تو سخاوتت
(پرندگان خشمگین)

--------------------

وقتی کارها خوب پیش میره فکر کنم خدا داره بهمون میگه که مواظب خودمون باشیم
چون که یه چیز غیر منتظره میخواد اتفاق بیوفته
(سریال دکستر)

--------------------

اگه هیچکس توی دنیا از شما بدش نمیاد، حتما یه جای کارِتون میلنگه!
(سریال دکتر هاوس)

--------------------

مهمترین چیز در مسابقات المپیک، بُرد نیست، بلکه شرکت در مسابقات است،
پیروزی نیست بلکه تلاش است
(فیلم ادی عقاب)

--------------------

درست میگی سرطان فقط توی کبد، شش ها، پروستات و مغزم وجود داره.
همشون اعضایی هستن که بدون اونا هم میتونم زندگی کنم
(فیلم ددپول)

--------------------

اینکه کار تو با گذشته تموم شده به این معنی نیست که
کار گذشته هم با تو تموم شده!
(فیلم هدیه)

--------------------

بعد از نجات مردم کشورم هرگز از خودم نپرسیدم که کشورم برام چیکار کرد؟
(فیلم ایرلیفت)

--------------------

جودی: مشکل تو چیه؟ وقتی میبینی شکست خوردم
حس بهتری نسبت به زندگیه داغون خودت پیدا میکنی؟؟
وایت: اره دقیقا!
(انیمیشن زوتوپیا)

--------------------

اگر قرار باشه من هر کاری که دوست داشتم انجام بدم،
و بعدش برام هیچ عواقبی نداشته باشه، دیگه زندگی چه معنایی داره؟

(سریال بریکینگ بد)

--------------------

لازم نیس یه ابر قهرمان باشین تا به دختره برسین
نیمه گمشده تون از شما یه قهرمان میسازه
(فیلم ددپول)

--------------------

حتی اگه کل دنیا بهت میگه که کنار بکش،
این وظیفه توئه که مثل یک درخت استوار بایستی
توی چشاشون نگاه کنی و بگی: نه، تو کنار بکش!
(فیلم کاپیتان آمریکایی 2016)

--------------------

پناه بر خالق هویج
<http://www.doustiha.ir/1395/06/09/%d8%af%db%8c%d8%a7%d9%84%d9%88%da%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1.html>!
(انیمیشن زوتوپیا)

--------------------

من به عنوان نماینده تام الاختیار خداوند در این محله و تمام محله ها
به شما می گویم که بروید حالتان را بکنید ولی اسراف نکنید
(پرستویی در فیلم مارمولک)

--------------------

ﺁﻝ ﭘﺎﭼﻴﻨﻮ: ﻭﻗﺘﯽ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ، ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ ﺑﺪﻩ،
ﺑﻌﺪ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺗﺨﺼﺺ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﭼﯿﺰﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺱ،
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ ﺩﺯﺩﯾﺪﻡ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺸﻪ
(فیلم صورت‌زخمی)

--------------------

باب: پاتریک چرا انقدر ناراحتی؟
پاتریک: امروز یه بچه رو دیدم داشت سر چهارراه گل میفروخت
باب: از دیدن اون بچه ناراحت شدی؟
پاتریک: نه
باب: پس چی ناراحتت کرده؟
پاتریک: همین دیگه، از این ناراحتم که فهمیدم دیدن اینجور بچه ها
انقدر واسم عادی شده که دیگه ناراحتم نمیکنه
(باب اسفنجی شلوار مکعبی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.