تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

شوخی های خنده دارشبکه های اجتماعی 16 خرداد ماه 1394

SMS_Tanz_Funny_Status.jpg (470×388)

 

 

1. پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی؟

+ آره

– خب دوتاشو بردار

+ برداشتم

– چیزی حس نمیکنی

+ نه

– حالت خوبه

+ آره

-خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن برق داره!

(منو بابام موقع تعمیر برق خونه)

بهزیستی از کدوم طرفه؟


reanbow.blogsky.com

2. پیرمردی دیدم که با هفتاد سال سن و پنجاه سال زندگی مشترک هنوز همسرش را عزیزم، عسلم، خوشگلم صدا میکرد! خلوتی پیدا کردم و رازش را جویا شدم. گفت: ده سالست که اسمش را فراموش کردم بفهمه دهنم سرویسه…!

reanbow.blogsky.com

3. بابام خطاب به من: اگه این پول هایی رو که خرج تو و دانشگات کردم الان جمع میکردم میلیاردر بودم و میتونستم یه پسر دانشمند هم سن و سال تو بخرم.

reanbow.blogsky.com

4. سر جلسه امتحان از بغل دستیم میپرسم جواب سوال 7 چی میشه؟

برگشته میگه عجب خنگی هستی تو صفحه 328 جوابش اومده بود دیگه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.