تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

شوخی‌های شبکه‌های اجتماعی 26 خرداد

جوک های سرکاری، استاتوس فانی، اس ام اس و جملات طنز، پیامک جدید

جوک های سرکاری، استاتوس فانی، اس ام اس و جملات طنز، پیامک جدید



 1. اعتراف می کنم که اولین باری که رفتم کارواش من هم همراه کارگرها داشتم ماشین رو می شستم که مسئول کارواش اومد خجالت زده جمعم کرد!  خوب چی کار کنم فکر کردم زشته اونا ماشین من رو بشورن و من وایستم نگاه کنم.

reanbow.blogsky.com
2. این پسرایی که میگن با سربازی رفتن دو سال عمرمونو تلف میکنیم، انگار تا قبل سربازی در کتابخانه کنگره آمریکا مشغول پژوهش بودن!
reanbow.blogsky.com
3. من که میدونم چه دسته گلی به آب دادی، میخوام از زبون خودت بشنوم!…
قدیمی ترین تاکتیک اعتراف گیری مادرا از بچه ها در طول تاریخ!!!
reanbow.blogsky.com
4. حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون…
چون فقط یه قلب داره بزن دندوناشو بشکن که 32 تا داره لامصب…!!
reanbow.blogsky.com
5. بابام دیروز  رفت مسافرت. دینام کولر رو هم با خودش برد.
reanbow.blogsky.com
6. اینایی که میخوان خودشونو از ارتفاع پرت کنن پایین و خودکشی کنن چرا با احتیاط میرن لبه ی ارتفاع؟ خو تو که قراره خودکشی کنی دیگه این لوس بازیا چیه از خودت در میاری؟!!
reanbow.blogsky.com
7. به برادرزاده هفت ساله م گفتم برو گوشیمو از اتاق بیار. گفت من که موظف نیستم وسایلتو بیارم. ینی من تا پارسال سر املای درست موظف شک داشتم.
reanbow.blogsky.com
8. امتحان رانندگی داشتم. افسره پرسید  جفت راهنما در چه مواقعی استفاده میشه؟ گفتم: تو عروسی! هیچی دیگه …. قبول نشدم!
reanbow.blogsky.com
9. تبلیغ درختکاری در ایران اینطوری بیشتر جواب میده!
هموطن قلیانی؛ نهال امروز، ذغال فرداست!
امروز بکار فردا بچاق…
reanbow.blogsky.com
10. ﺧﺪاﯾﺎ!! ﯾﻪ ﺫﺭﻩ ﺯﯾﺮ هوای تهرون رو ﮐﻢ ﮐﻦ ﻣﻠﺖ ﺗﻪ ﮔﺮﻓﺘﻦ..
reanbow.blogsky.com
11. یه سری لذتا هست فقط مختص ایرانه!
مثلا یه پول پاره پوره رو یجوری به راننده یا بقالی بندازی و ازش خلاص شی!
ادم احساس پیروزی میکنه لامصب
 reanbow.blogsky.com
12. واحدهای پولی ایران: ریال، تومان، چسب زخم، رنگارنگ، آدامس شیک و خورده ندارم!
reanbow.blogsky.com
13. ﻧﻪ ﮐﻪ من ﻣﻐﺰ ﻧﺒﺎﺷﻢﻫﺎ
ﻧــــــــــــــﻪ، من ﻓﻘﻂ ﺧﺴﺘﻪﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ « ﻓـــــــﺮﺍﺭ » ﮐﻨﻢ. ﺑﺎﺯ اگه «ﻗِﻞ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﻐﺰﻫﺎ » ﺑﻮﺩ من ﻫﻢ ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ ﻣﯽﮐﺮﺩم.
reanbow.blogsky.com
14. تیغ هست…رگ هست….من هستم
ولی لامصب وان نیست!… میفهمین؟
یه دونه از این لگن قرمزا داریم توش جاااا نمیشم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.