تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

شوخی های جالب و جملات خنده دار شبکه های اجتماعی 11 تیر ماه 1394

جوک های باحال، اس ام اس و پیامک سرکاری، لطیفه و استاتوس طنز

جوک های باحال، اس ام اس و پیامک سرکاری، لطیفه و استاتوس طنز

 
  

 


1. پارسال دو روز بعد اعلام نتایج کنکور از “قلم چی” به من زنگ زدن گفتن دو میلیون بهت میدیم برو بگو من “گزینه دو” ثبت نام کرده بودم!

reanbow.blogsky.com

2. طرف رفته برای پسرش زن بگیره به پدردختره گفت: پسرم نه ﺍﻫﻞ ﺩﻭﺩه ﻧﻪ ﻭﻟﮕﺮﺩه ﻧﻪ ﺍﻫﻞ ﭘﺎﺭتیه ﻧﻪ ﺍﻫﻞ ﺭﻓﯿﻖ ﺑﺎﺯﯾه نه اهل اون کارا… نه اهل اینکارا…

پدر دختره گفت زمونه عوض شده ما زن به آدم پخمه نمی دیم :)

reanbow.blogsky.com

3. اینایی که میگن لایک کن تا لایک شی!! همونایی هستن که تو بچگی موی همو میکشیدن بعد میگفتن ول کن تا ول کنم!

reanbow.blogsky.com

4. ایران کشوری است که اگر سوار خودروی وطنی باشی بمیری به ایران خودرو و سایپا فحش میدن، سوار پورشه باشی بمیری به آدم‌های توش!

reanbow.blogsky.com

5. کاﺭﺷﻨﺎﺱ ﺗﻮ ﺗﯽ ﻭﯼ ﻣﻴﮕﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﺳﺖ ﭘﺪﺭﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺒﻮﺳﻴﺪ ﺑﺬﺍﺭﻳﺪ ﻋﺎﺩﺕ ﺷﻪ. نمیدونه ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﭘﺸﺖ ﻫﻢ ﺍﻳﻨﮑﺎﺭﻭ ﮐﻨﻰ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺷﮏ ﻣﻰ ﮐﻨﻪ ﺟﻴﺒﺎﺗﻢ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﻩ ﺑﺒﻴﻨﻪ ﭼﻰ ﺯﺩﻯ!

reanbow.blogsky.com

6. ایرانیه میره پاریس. میبینه یه مردی بزنش میگه اون خورشید و آفتاب رو میبینی؟ زنه میگه آره؛ فرانسویه به زنش میگه تو واسم مثل اونا هستی.

مرد ایرانی میاد ایران میگه بذار زنمو خوشحال کنم، بهش میگه تو اون خورشید و افتاب رو میبینی؟

زنه میگه پ ن پ مثل مادرت کورم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.