تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

شوخی های جالب و جملات جدید خنده دار شبکه های اجتماعی 14 تیر 1394

شوخی های جالب و جملات جدید خنده دار شبکه های اجتماعی 13 تیر 1394


جدیدترین جوک و لطیفه، پیامک و اس ام اس طنز، استاتوس فانی و بامزه


 

 1. مـــــاه رمضــــــــــــــان…

فرصتی برای آشتی دوباره با مسواک :)

reanbow.blogsky.com

2. خدایی هر جور نگاه می کنم باورم نمی شه که گاو بتونه با علف همچین هیکلی به هم بزنه.

reanbow.blogsky.com

3. شما موفقیت تون رو مدیون کی هستید؟

– همش رو مدیون خانواده شوهرم هستم. تمام تلاشمو کردم تا چششون درآد.

reanbow.blogsky.com

4. و من با کارگر کارواش خداحافظی می کردم که طوفان شد.

reanbow.blogsky.com

5. فقط یه ایرانی می تونه اینو باور داشته باشه که می تونه با زدن فلاشر تو اتوبان دنده عقب بره!

reanbow.blogsky.com

6. پخش زنده یعنی فاصله این صحنه آهسته تا صحنه آهسته بعدی.

reanbow.blogsky.com

7. «جلال الدین محمد ابن سعید عبدالرزاق اصفهانی» خدابیامرز خیلی دوست داشت بقیه حروف الفبا رو توی اسمش جا بده ولی متاسفانه ثبت احوال مانع شد!

reanbow.blogsky.com

8. می دونید خر چرا کلوچه نمی خوره؟ چون انگشت نداره که دندوناشو تمیز کنه!

reanbow.blogsky.com

9. به دختره می گم چرا انقد خودتو می گیری؟ می گه من نگیرم تو میای منو بگیری؟ با آخرین قدرت زدم به چاک. الان نزدیکای دشت لوتم.

reanbow.blogsky.com

10. ینی عاشق اون لحظه ام که استادم در حین درس دادن یهو زل میزنه به چشمای من، و من در حالی که هیچی نفهمیدم سر مو به نشانه تایید تکون می دم.

reanbow.blogsky.com

11- هسته زردآلو از خودش خوشمزه تره، باید اسم این میوه رو می گذاشتن زرده ی هستآلو!

reanbow.blogsky.com

12. رفتم پمپ کولر بخرم گفت: چینی می خوای یا ایرانی؟ گفتم کدوم بهتره؟ گفت ایرانی. بعد دوتایی دست به سینه وایسادیم سرود ملی رو خوندیم.

reanbow.blogsky.com

13. دیشب قبل از خواب رفتم حسابم رو خالی کردم، 4 هزار تومن گذاشتم واسه شارژ گرفتن! نصف شب بانک ملی اس ام اس داد: هزار طلب ما!

reanbow.blogsky.com

14. میگن چگوارا یه برادر داشته به اسم چخوشمزه. تا اکتشافات بعدی خدانگهدار.

reanbow.blogsky.com

15. زن عاشق میگه: «اگه اتفاقی برات بیفته می میرم» ولی مردِ عاشق می گه: «بمیرم نمی گذارم برات اتفاقی بیفته»… به افتخار همه مردها و زن های عاشق که هر دو حرف مفت می زنند، عشقِ واقعی موقع تقسیم ته دیگ سیب زمینی مشخص میشه!

reanbow.blogsky.com

16. دخترهای قدیم کدبانو بودند، از پس کارهای خونه برمی اومدند، صداشونم درنمی اومد! دخترهای الان اگه درِ نوشابه رو هم باز کنند و دست شون یه ذره زخمی بشه، سریع توی فیس بوک می نویسند: «امروز مرگ رو با چشام دیدم!»

reanbow.blogsky.com

17. دقت کردین اینایی که تو مترو جاشون رو می دن به بقیه و بلند می شن اصرار دارن خیره شن به دوردست ها؟

reanbow.blogsky.com

18. کشتیِ گیرا جلویِ تماشاگرا اینجوری لباس می پوشن، خونه چه جوری می گردن؟

reanbow.blogsky.com

19. یه بار مامانم بهم شک کرده بود فکر کرده بود سیگار می کشم. زنگ زده بود به داییم بیاد نصیحتم کنه. نزدیک ظهر بود داییم اومد ناهارشو خورد و خیلی ساده و خاکی اومد رو مبل پیشم نشست، یه سیب برداشت گفت: عزیزم این سیب رو می بینی؟ گفتم بله دایی

گفت: دیگه سیگار نکش! تو عمرم اینطوری قانع نشده بودم.

reanbow.blogsky.com

20. قبل از مرگم باید یه سر برم خونه همسایه ببینم این همه سال با دریل رو دیوار چی کار می کرده.

reanbow.blogsky.com

21. آقا می خوای کسی از حالت بی خبر نباشه؟ دو هزار تومن ازش پول قرض بگیر.

reanbow.blogsky.com

22. چقدر خوبه وقتی داری جوجه کباب درست می کنی، خودش بچرخه بگه اینجام، اینجام، اینورمم نپخته.

reanbow.blogsky.com

23. تو ژاپن از هر چیزی برق تولید می کنن، تو ایران سوسیس و کالباس.

reanbow.blogsky.com

24. انقد بدم میاد از اینایی که از سادگی و صداقت بچگیامون سوءاستفاده می کردن و حرف می کشیدن ازمون. الان می فهمم چه مسائل فوق سری رو لو دادم!

reanbow.blogsky.com

25. کاش فصل هندونه زودتر تموم شه. تو خونه هر وقت می گم گشنمه می گن هندونه تو یخچال هست.

reanbow.blogsky.com

26. رفتم داروخونه شامپو بگیرم. یارو گفت دویستی داری؟ منم دست کردم تو جیبم یه چسب زخم درآوردم. دیگه وقت انتقامه.

reanbow.blogsky.com

27. می دونین بیشعور ترین آدما کیان؟ اونایی که تو عروسی بلندت میکنن برقصی بعد خودشون میرن میشینن!

reanbow.blogsky.com

28. من دیگه ماه عسل نگاه نمی کنم، صبر می کنم بعد افطار جوکاشو می خونم!

reanbow.blogsky.com

29. دیشب دزد اومده بود خونمون داشت میگشت. بلند شدم گفتم دنبال چی میگردی؟ گفت پول. پا شدم دوتایی گشتیم.

reanbow.blogsky.com

30. هوای اینجا انقد گرمه که به خانواده سپردم اگه من خوابم برد با کفگیر زیرو روم کنن یه وقت خدایی نکرده ته نگیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.