تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

اس ام اس زیبا و عاشقانه بهاری

اس ام اس زیبا و عاشقانه بهاری


 

 ♥♥♥


عشق من

برای من از رفتن ها چیزی نگو

با من از ماندن حرف بزن

با من از روزهایی بگو که آرزو داشته ای

برای من از چیزهایی حرف بزن

که تا به حال به زبان نیاورده ای

من سراپا گوش می شوم

تو فقط کمی از ماندن حرف بزن

♥♥♥

کلاغ جیک جیک می کند …

و گنجشک قار قار …

تعجب نکن …

رفتن تو …

از این هم عجیب تر بود …

♥♥♥

امروز مرهمی جز عشق که ذات درد است

برای زخم های زندگی نمی شناسم

چه شگفت است عشق

که هم زخم است و هم مرهم

♥♥♥

زن به هر وسیله ای متوسل می شود

تا در برابر عشق مقاومت کند

ولی عشق همیشه از او قوی تر است

این مطلب را خود زن ها هم می دانند که

تنها چیزی که قادر است آن ها را از پای دربیاورد

یک عشق نافرجام است

و آن چه به آن ها سرزندگی و نشاط می بخشد

عشقی سرخوش

♥♥♥


در پیله تنهایی خود …

آسوده بخواب ای کرم ابریشم …

رویای پروانه شدن دیگر زیبا نیست …

در آن سوی پیله ها …

پروانه ها در آتش شمع می میرند …

محمد شیرین زاده

♥♥♥


حالا

همه می دانند که تو نیستی

جز گنجشکان از همه جا بی خبر

که شـعـــر نمی خوانند…!

♥♥♥

اگر مى خواهى احساس مرا بدانى

به سایه ات نگاه کن

نزدیک به توام

حال که هرگز نمى توانم لمس ات کنم

♥♥♥

اس ام اس زیبا و عاشقانه بهاری

حرف نزدن دلهره ای بود …

و حرف زدن و درست فهمیده نشدن دلهره ای دیگر …

♥♥♥

وقتی گرسنه ای یه لقمه نون خوشبختیه

وقتی تشنه ای یه قطره آب خوشبختیه

وقتی خوابت می آد یه چرت کوچیک خوشبختیه

خوشبختی یه مشتی از لحظاته …

یه مشت از نقطه های ریز که وقتی کنار هم قرار می گیرن یه خط رو میسازن …

♥♥♥

دست سردم

از چه می‌لرزی

پنجره را ببند

مداد را بردار

دوباره شعرهای عاشقانه بنویس

نه

این زمستان

از پنجره نیامده‌ است



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.