تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

جدیدترین جوک های شبکه های اجتماعی و پیامک های خنده دار 21 اسفند 1394

جدیدترین جوک های شبکه های اجتماعی و پیامک های خنده دار 21 اسفند 1394


جدیدترین جوک های شبکه های اجتماعی 20 اسفند 1394, اس ام اس خفن, پیامک خنده دار, شوخی های باحال, لطیفه های تازه, استاتوس فانی, جملات طنز, SMS سرکاری تلگرام و لاین


 



1. شاخا، پرنسس ها و ملکه های تلگرام و اینستاگرام… 10 تومن میگیرم پیک نوروزی حل میکنم 

reanbow.blogsky.com

2. اگر اون اتوبان سرعت نامحدوده که تو آلمانه در ایران بود، با 250 کیلومتر در ساعت هم می رفتی، یک پرشیا پلاک کرج میومد پشتت و نور بالا می داد.

reanbow.blogsky.com

3. قدیما: موی بلند، ناخن دراز، واه واه واه  الان: موی بلند، ناخن دراز، ماه ماه ماه 

reanbow.blogsky.com

4. همه چی آرومه من چقدر پولدارم!

یه قرون تومن تو جیبم به خودم می بالم!

این خیلی خوبه که قیمتا پایینه!

این همه خوشبختی به دلم میشینه!

همه چی آرومه مسئولا خوابیدن!

یکم از سختی ها، چیزی هم فهمیدن؟

همه چی آرومه، من فقط بیکارم!

بگو از یارانه، کی برام میارن؟

reanbow.blogsky.com

5. بعضی وقتا انقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرق میشی که یادت میره…

یک نفر منتظر توست تا از توالت بیای بیرون 

reanbow.blogsky.com

6. شما حساب کن الکساندر دوما انقدر بی حوصله بوده که اسم کتابشو گذاشته کنت مونت کریستو. مثلا ویکتور هوگو هم میذاشت بینوایان مینوایان، یا کُزت مُزت.

reanbow.blogsky.com

7. کسانیکه ﻣﻌﺘﻘﺪﻥ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ، %99 ﮐﻔﺘﺮ ﺑﺎﺯﻥ 

reanbow.blogsky.com

8. من اگه فامیلیم یادگارى بود اسم بچمو میزاشتم “اینو از من بیاد داشته باش به عنوان” 

reanbow.blogsky.com

10. از نشونه‌های آخر زمون یکیش هم همینه که خواهر مایکل جکسون برای برگشتن به محله‌شون تو تهران بی‌قراری می‌کنه! 

reanbow.blogsky.com

11. من اگه سوسک بودم سعی میکردم با اولین ضربه ی دمپایی بمیرم، چون ضربه های بعدی به صورت پلکانی مُهلک تر و همراه با فحش های ناموسی بدتری میشه 

reanbow.blogsky.com

12. یه چوب لباسی با میخ زدم به دیوار که مردم به عنوان دیوار مهربانی ازش استفاده کنن، فردا اومدم دیدم دزدیدنش  

reanbow.blogsky.com

13. سود توی دو چیزه:

بخر بفروش

به خر بفروش

کارشناسان عقیده دارند دومی کار راه بندازتره 

reanbow.blogsky.com

14. چند دروغ رایج بین ما:

پول که شخصیت نمیاره… پول چرک کف دسته… بچه، دختر و پسرش فرقی نمی کنه… به خدا همین الان می خواستم بهت زنگ بزنم… اینجا متعلق به خودتونه… اونم سلام می رسونه.

reanbow.blogsky.com

reanbow.blogsky.com

16. از کلاس زبان که میام 1 ساعت شاهنامه میخونم تا بشوره ببره پایین 

reanbow.blogsky.com

17. یه جوری میگن اسب حیوان نجیبی است که انگار بقیه حیوونا سر کوچه وای میستن مزاحم نوامیس میشن! 

reanbow.blogsky.com

18. از نظر بابام حتی سقوط سه درصدی شاخص  بورس پکن فقط بخاطر اینه که سر من دائم تو گوشیمه 

reanbow.blogsky.com

20. پیج مشکلات ازدواج 

سلام من یه دختر 28 ساله ام که از شانس بدم هر چی ازدواج می کنم شوهرام یا زیر ماشین میرن یا درد لاعلاج میگیرن میمیرن. آخرین شوهرم بدست عناصر داعش بدنش قطعه قطعه شد. خواهشا کمکم کنید. الانم یه خواستگار اومده برام… ولی نمیدونه گذشته منو! به نظرتون باهاش ازدواج کنم؟ ناگفته نماند تا حالا دو تا از شوهرام مفقودالاثر شدن، دوتاشونم دق کردن مردن لطفن راهنماییم کنید.

پاسخ کاربران:

حمید Left the group

احسان Left the group

علی Left the group

محسن Left the group

جواد Left the group

مهدی Left the group

محمد Left the group

عرشیا Left the group

پارسا Left the group

مسعود Left the group

حسن: جان مادرت من سرعت اینترنتم پایینه هر کاری میکنم نمیتونم از گروه برم بیرون رحم کن. خداوکیلی جون هر کی دوست داری قصد ازدواج ندارم… 

reanbow.blogsky.com

21. مورد داشتیم، پسره از شوخی های دوستاش فیلم گرفته فرستاده تلوزیون ه عنوان بهترین مستند حیات وحش کاندید اسکار علیخانی انتخاب شده! 

reanbow.blogsky.com

22. دوستم علوم سیاسی میخونه باباش بهش قول داده اگه معدلش بالای 18 باشه براش تاکسی بخره 

reanbow.blogsky.com

23. وقتی بهتون عیدی میدن… عکس العملی که اون لحظه نشون میدید: این کارا چیه ما دیگه بزرگ شدیم!

واقعیت: پول پول آخخ جون پول

نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 16:52 http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
واقعا وبلاگ محشری دارین بازم تشکر میکنم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی شاید به دردتون بخوره یروزی
به امید دیدار
5416

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.