تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

اس ام اس طنز، جوک جدید و شوخی های سرکاری تلگرام 19 فروردین 1395

اس ام اس طنز، جوک جدید و شوخی های سرکاری تلگرام 19 فروردین 1395
اس ام اس خنده دار, جوک خفن, پیامک سرکاری, شوخی باحال تلرگام

 

 


1. دیدى وسط صحبت کردن یهو یکى شروع میکنه به داد و بیداد؟ اینا فهمیدن گند زدن نمیخوان قبول کنن.
reanbow.blogsky.com
2. یکی از برتری های حیوان بر انسان اینه که حیوانات برای جلب توجه جنس مخالف و خود شیرینی رفقاشون رو خراب نمیکنن.
reanbow.blogsky.com
3. جمله ی “گستاخ! چطور جرات میکنی اینطور صحبت کنی؟” رو از دیالوگ فیلمای کره ای حذف کن فیلم تبدیل میشه به اجرای پانتومیم.
reanbow.blogsky.com
4. یکی از کاربردهای سوشا مکانی اینه که اخراج میشه تیمشون روحیه می گیره.
reanbow.blogsky.com
5. بضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت
reanbow.blogsky.com
6. من و برد پیت مثل یه سیب میمونیم که از وسط نصفش کرده باشن، با پا
reanbow.blogsky.com
7. اگه دانشمند بودم حتما ثابت می‌کردم که همکار بیشعور طول عمر آدم رو کم می‌کنه
reanbow.blogsky.com
8. به هیچ وجه بادام نارس (چغاله بادام) و آلوچه نارس (گوجه سبز) را خصوصا وقتی که با سدیم کلراید (یا نمک طعام) ترکیب می‌شود مصرف نکنید. صبر کنید منم بیام
reanbow.blogsky.com
9. خیابانی جوری میگه مسی همیشه مسیه که انگار رونالدو بعضی وقتا برهانیه
reanbow.blogsky.com
10. جدیدا هر وقت خواستیم بپرسیم شغل یه نفر چیه باید بگیم ببخشید غیر از خوانندگی دیگه چی کار می‌کنید؟
reanbow.blogsky.com
11. مثبت اندیشی یعنی اگر گنجشکی روی سرت بی تربیتی کرد، شکرگزار باشی که گاوها پرواز نمیکنند
reanbow.blogsky.com
12. دقت کردین وقتی ایرانیا دنبال جا پارک میگردن صدای ضبط ماشین رو کم میکنن؟
reanbow.blogsky.com
13. راننده تاکسی اسکناس روگرفت وپرسید:یک نفری؟مکث کردم وگفتم:خیلی وقته…!
یکی زد محکم توگوشم گفت
اینجا تلگرام نیستا شِرو وِر میگى ، میخوام بقیه پولتو بدم
reanbow.blogsky.com
14. به دختره میگم داری چیکار میکنی؟ میگه دارم گریه میکنم!
میگم خونوادت با صدات بیدار شن ببینن گریه میکنی چی؟
برگشته میگه نه هنسفری گذاشتم
reanbow.blogsky.com
15. اگه استیون هاوکینگ توو ایران به دنیا میومد دعوتش میکردن ماه عسل، از بدبختیاش میگفت، اونوقت خودشو مادرشو مجری با هم میزدن زیر گریه
reanbow.blogsky.com
16. مورد داشتیم طرف به زنش میگه میخوای خورشید من باشی؟ زنش میگه معلومه که میخوام.
مرد میگه: پس 107 میلیون کیلومتر از من دور شو
reanbow.blogsky.com
17. مورچه ها جوری تو یه خط رانندگی میکنن که قشنگ معلومه جرائم رانندگی اونارو هم گرون کردن
reanbow.blogsky.com
18. به یه یارویی اس‌ام‌اس میدن میگن بابا شدی میگه به زنم چیزی نگین میخوام غافلگیرش کنم
reanbow.blogsky.com
19. یکی از تردستیام تو بچگی این بود که جعبه شیرینی تو یخچالو بدون اینکه بند روش باز بشه خالی میکردم! هیشکی هم نمی فهمید
reanbow.blogsky.com
20. پروردگارا دلسوز نمیخواهم؛ لکسوز میخواهم لکسوز که باشه دلسوز هم خودش میاید
reanbow.blogsky.com
21. یه لحظه تصور کن مخاطب خاص منی، دیدی چه لذتی داره لامصب..
بس دیگه پرو نشو همون یه لحظه بود
reanbow.blogsky.com
22. کافیه نیت کنی بخوابی، عمرن دیگه خوابت ببره
‏اما بگو میخوام بیدار بمونم، همچین چشمات میره رو که اگه نخوابی میمیری در جا
reanbow.blogsky.com
23. من هر موقع میرم آرایشگاه میگم همون همیشگی اونم مثل همیشه گند میزنه تو موهام
reanbow.blogsky.com
24. شما توی یه مهمونی بشین بغل یه بچه اگه این جمله رو نگفت بیا هر چی خواستی بگو!!
گوشیتو میدی بازی کنم؟!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.