تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

اس ام اس جدید ویژه تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر 2 اردیبهشت 1395

اس ام اس جدید ویژه تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر 2 اردیبهشت 1395
اس ام اس تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر 2 اردیبهشت 1395, جملات زیبا مخصوص روز مرد, پیام کوتاه ویژه تبریک روز پدر, اشعار زیبا مخصوص ولادت حضرت علی و روز پدر

 

مینویسم در ثنــایت مرتـــضی، جنت الاعلی ســـرایت مرتضی
عالم و آدم فدایت مرتـــــضی، ایل و اجدادم گدایت مرتضی
من دخیل دست و دامــان تؤام، ریزه خوار لطف و احسان تؤام
جان فـــــدای مرتضـــــی و آل او، بهترین نام دو عـــالم مـــــال او

Doostiha-IR

دلم برای روزهایی تنگ است که میدانم باز نخواهند گشت
برای پدرم که دیگر حضورش را احساس نخواهم کرد
به راستی که چه زود دیر میشود
پدرم روزت مبارک

Doostiha-IR

جوراب لایق یک مرد نیست.
برایت کفش هایی از جنس طلا هدیه میدهم
که لایق مهربانی هایت باشد
تا بپوشی و مردانه قدم برداری چون نان آور خانه تو هستی
تویی که تکیه گاهى ستون هر خانه ای
با وجود توست که پا برجاست
تاتو نباشی پای هر زنی لنگ است
زندگی با وجود تو قشنگ است
تقدیم به پدران و مردان پاک سرزمینم

Doostiha-IR

پدر مرا ببخش که هرگز برای نبودت جلوی دیگران اشک نریختم که نکند دلشان بگیرد
مرا ببخش که عشقت به تو را پنهان کردم تا نخواهند دیگران ناراحت شوند
مرا ببخش که دلتنگی هایم برایت را پنهان کردم تا دیگران نفهمند و غم و غصه بخورند
مرا ببخش اما من دوستت دارم روزت مبارک فرشته قلب من
ای کاش کنارم بودی همین یک شب را
شادی روح تمامی پدران رفته صلوات

Doostiha-IR

پدر بشنو این حرف فرزند خویش
عزیز و گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم
کنارت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی
تو سرمایه ی هست و بود منی
پدرم روزت مبارک باد

Doostiha-IR

احتیاجی به تسبیح نیست، دستانت را که به من بدهی
با انگشتانت ذکر دوست داشتن میگویم
پدرم، دستانت، چشمانت و صدایت را عاشقانه دوست دارم

Doostiha-IR

نام حیدرصد گره وا می کند
درد بی درمان مــداوا می کند
قنـبرش کار مسیحـــــا میکند
فخر بر عیسی و موسی میکند
دل به عشق مرتضی شد منجلی
روز و شب پیوسته میگویم علی

Doostiha-IR

ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ؟ ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺧﺪﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ؟
ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﺍﺩﺏ ﺑﺮ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ
ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ
ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺗﻮ ﻣﯿﺸﻮﻡ
پدرم ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺍﻣﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﯼ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺵ ﺁﺭﺯﻭ ﺷﺪ
شادی روح تمامی پدران اسمانی

Doostiha-IR

سلامتی اون کسی که ساقی نبود ولی هر روز برامون عرق ریخت

پدر عزیزم روزت مبارک

Doostiha-IR

ای پدر ای با دل من همنشین
ای صمیمی، ای بر انگشتر نگین
در صداقت برتر از ایینه ایی
در رفاقت با دل بی کینه ایی
بابا ی عزیزم هنوزم تو رفاقتت حساب میکنم
بیا تو خوابم که خیلیییییییی دلتنگتم
روح همه پدرای آسمانی شاد

Doostiha-IR

از اوّلین انشاء فقط یک جمله یادم هست
بابا اگر نان داد… تاوان هم فراوان داد…

Doostiha-IR

پـــــ مثــل پــــدر
همــانکـــه نبــودنـش مــرگــــ غــرورمــان
را رقـــم زده
وجـــای خـالـــی اش انـــدوه بـــار
بـــر ســـرمـان هــوار میـکــشد.
کـــاش مـــاهـــم پــــدرداشـتـیــم تــا
بــه جـای خـیــراتــ هـدیــه مـیـخـریـدیــم
و بـــه جــــای روزتـــ مـبـارکـــ پــــدر،
نـمـیـگـفـتـیــم روحـــت شـــــــادپـــــــــــــــدر
برای شادی روح همه پدران در گذشته صلوات

Doostiha-IR

پدر مشکل گشاے خانواده
پدر یک قهرمان فوق العاده
پدر یعنے غرور و هستی من
پدر یعنے تمام هستے من
پدر لطف خدا روےزمین است

Doostiha-IR

پدر لطف خدا روے زمین است
همیشہ لایق صد آفرین است
خوشا آنان پدر در خانہ دارند
درون خانہ یک پروانہ دارند

Doostiha-IR

 پدرم تنها کسیه که باعث میشه بدون شک باور کنم
که فرشته ها هم میتونن مرد باشن . . .
روز پدر مبارک باد

Doostiha-IR

پدر یعنی هر چه روزهایت سخت سخت من هستم خیالت تخت تخت‏!‏
سلامتی همه باباها و بابا بعد از اینها‏!‏

Doostiha-IR

این روزها ﻳﻮﺍﺵ ﺗﺮﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻲ ﻛﻨﻴﺪ
ﺷﺎﻳﺪ کسی ﭘﺪﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ
ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﻃﻼی ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺥ ﻧﻜﺸﻴﺪ
ﻗﺪﺭﺵ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﻴﺪ ﺍﺯ ﻛﻨﺎﺭﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﻳﺪ،
ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﺒﻮﺳﻴﺪ، ﺳﺎﻋﺘﻬﺎ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻛﻨﻴﺪ،
ﭘﺪﺭ ﻫﺪﻳﻪ ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﻫﺪ ﭘﺪﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﻫﺪﻳﻪ ﺍﺳﺖ،
ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﻧﺪﻫﻴﺪ، ﺑﺮﺍﻳﺶ ﻭﻗﺖ ﺑﮕﺬﺍﺭﻳﺪ.
ﻧﮕﻴﺪ ﺑﺎﺑﺎ ﮔﻴﺮ ﻧﺪﻩ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ
ﻧﻪ!! ﺗﻮ ﺑﺮﺍی ﺍﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮیی
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺵ ﺍﻭ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺗﻮﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﺁﻣﺪﻩ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻛﻨﺪ
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺵ ﺩﻝ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺭﺍ نشکنی
ﻓﻘﻂ ﻳﻚ ﻛﻢ ﻳﻮﺍﺷﺘﺮ!!!
ﺷﺎﻳﺪ کسی ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍی ﭘﺪﺭﺵ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

Doostiha-IR

فلسفه “الا کلنگ” اثبات بزرگی کسی است که
فرو می نشیند تا دیگری پرواز را تجربه کند و پدر همان بزرگ مردی است که
قامتش خم شد تا ما قد بکشیم

Doostiha-IR

کاش بدونی برکت دعای تو تکیه گاه آرزوهای منه
بی تو هر فصل کتاب عمر من به خزون زندگی رسیدنه

Doostiha-IR

توی این روز عزیز، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ”دوستت دارم“
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به پدرعزیزم روزت مبارک

Doostiha-IR

محو ایمان تو هستم یا علی
من مسلمان تو هستم یا علی
از غلامان تو هستــــم یاعلی
مست ایوان تو هستم یاعلی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.