تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

پیامک های تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) روز مرد 2 اردیبهشت 1395

پیامک های تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) روز مرد 2 اردیبهشت 1395


اس ام اس تبریک روز مرد و پیامک روز پدر 2 اردیبهشت 1395, جملات زیبای روز مرد, متن تبریک روز مرد, پیام تبریک ویژه روز مرد, پیامک های تبریک روز شوهر, روز مرد مبارک


 




یارم ای چراغ خونه مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هرچی دارم از تو دارم، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری دستامو، می افتم از پا
تقدیم به مرد زندگیم، روزت مبارک

Doostiha

مرد که باشی وقتی دست زنی  را عاشقانه می گیری
تازه می فهمی مرد بودن را باید میان دستان ظریف زن احساس کنی

Doostiha

در طریق مرد بودن همچو کوه درد باش
یا نزن حرفی ز مردی یا حقیقت مرد باش

Doostiha

ما مردها عادت میکنیم به بودن زن
نه اینکه عادی شود و تکراری
به بودنش به بویش به اتمسفری که ایجاد میکند
به جانی که میریزد در دیوارهای خانه و تازه میکند حس بودن را
چند روز نباشد حالمان خراب میشود
به هارت و پورتهایمان توجه نکنید مرد بی زن تلف میشود!

Doostiha

مرد بودن یعنی دل اونی که بهت دل داد و نشکنی
اشکشو در نیاری از اعتمادش سواستفاده نکنی
مرد بودن یعنی مسئولیت

Doostiha

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری
زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست
شوهر عزیزم دوستت دارم، روزت مبارک

Doostiha

روز سوسک کشان بی سنگر!
آشغال دم در گذران بی ادعا!
شوفر تاکسی های بی حقوق!
کت شلوار پوشان بی اتو و دکمه!
شیران بی غرش و دندان!
جوراب پوشان قانع!
جارو کنان و شیشه پاکنان استاد
بند بازان نصب پرده!
بچه های لوس مامان جوناشون!
خروپف کنان سلب آسایش!
این فوتبال دوستان همیشه ادعا بی تحرک!
اخبار گوش کنان تکراری
روشنفکران به روز واسه خواهراشون!
هنوز بگم یا بسه!؟
خلاصه روز مرد مبارک باد

Doostiha

ریتـــم ِ خنده هایتــــــــــــ را دوستــــــــ دارم
تو بین ِ تمــــــــــــام ِ آدم هـــــــــا در این کــــــُره ے خاکے
تــــــــــــــافتہ ے جدا بافــــتہ اے
لبخنــــــــــــد بزن نفـــــــــــــس مــــــــــــن!!

Doostiha

همسر خوبم، روزهای با تو بودن قشنگ ترین روزهای خداست
روز مرد بر بهترین مرد دنیا مبارک
همراه همیشگی تو در زندگی

Doostiha

بهترین رفیق و شریک زندگی تو اونیه که
این حس رو به تو بده که تو میتونی تو هر زمینه ای از زندگی بهترین باشی
همسر عزیزم من با تو بهترینم

Doostiha

همسر عزیزم نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود
روز مرد مبارک

Doostiha

مردها مهربانند و زنها خودخواه دلیلش هم اینست که
خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند کمک کنند
ولی مردها حاضرند حتی واسه زن های غریبه هم بمیرن
چقدر این مردا آغان 
                                

                                
                                <style>
    @media (min-width: 992px) {
        #abs {
            width: 80% !important;
            margin: auto !important;
        }
    }
</style>

<div id=

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.