تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

اس ام اس و پیامک های جدید غمگین، تیکه دار و کنایه آمیز 16 خرداد 1395

اس ام اس و پیامک های جدید غمگین، تیکه دار و کنایه آمیز 16 خرداد 1395
اس ام اس جدید غمگین، تیکه دار و کنایه آمیز 16 خرداد 1395, متن گریه دار, جملات عاشقانه, استاتوس شکست عشقی, پیامک خیانت, جمله های غمگین, فاز سنگین, اسمس مفهومی

  



ﺁﻧـــــﭽـه عـــــــقاب داخـــل قفـــس را پیـــــــــﺮ ﻣـــــــیکــند
غـــــــــﻢ قفــــس نیــست
پـــــــــﺮﻭﺍﺯ ﮐــﻼﻍ های بــــی سَـــــر و پاســـت

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو
ایراد از تو نیست
مگس هیچ وقت سمت گل نمی ره
همیشه میره سمت یه چیزی مث خودش

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

در کنار ساحل دریای غم
قایقی میسازم از دلواپسی
بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت
یک مسافر از دیار بی کسی

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

این روزھا ھـوا خیلی غبار آلـود است
گرگ را از ســگ نمیتوان تشخیــص داد
ھنگامی گـرگ را میشناسـیم که دریده شده ایم…!

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

اگــه مسابقــات پرتــاب خنجــر از پشــت داشتیــم…
نصــف رفقــای مــن در سطــح بیــن المللــی
واســه کشورمــون افتخــار آفرینــی میکــردن!

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

باران که می بارد دلم برایت تنگ می شود
راه می افتم بدون چتر…
من بغض می کنم، آسمان گریه

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

هــــــــی تــــــــــــو!
از اینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش
تیتر اول روزنامه امروز کاغذ باطله فرداست
به ســــــــــلامـــــــت

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

کدام خیابان را بگردم؟ کدام کوچه را؟
بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چارچوبش ظاهر شوی تو؟ و بازم بشناسی مرا از من
به آغوشم بگیری و نپرسی هرگز که
چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار!

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

مغرور و خود شیفتـــــه نیستم
ولی یاد گرفتم که تو زندگیـــــــــــم منت احدی رو نکشـــم
“خداحافظ” تو فرهنگ لغت من، جوابـــــش فقط یه کلمه است..!
به ســــــــــلامـــــــت

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

هنگام تنهایی وقتی گریه میکنم در میان اشک ها هستی
اشک ها را پاک نمیکنم تا تو پیشم بمانی…

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

آدمِ کور شیشه و الماس رو از هم تشخیص نمیده
اگه طرف مقابلت قدرت رو ندونست فکر نکن مشکل از توئه، مطمئن باش اون کوره…!

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

ﻣَـﻦ ﻫـﯿـﭽـﻮﻗـﺖ ﺗـﻈـاﻫـﺮ ﺑـه ﮐـﺴـی ﮐـِه ﻧـﯿـﺴـﺘـﻢ ﻧـﻤـی ﮐـﻨـﻤـ
ﭼـُـﻮﻥ ﺗـﺮﺟـﯿـﺞ ﻣـی ﺩﻫـﻢ ﻧـﺴـﺨـه ﺍﯼ ﺍﺻـﻠـی ﺍﺯ ﺧـﻮﺩﻣـ ﺑـاﺷـﻢ
ﺗـا ﻧـﺴـﺨـه ﺍﯼ ﺟـﻌـﻠـی ﺍﺯ ﺷـﺨـﺼـی ﺩﯾـﮕـﺮ

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

نگاهت تلخ، اشکهایم شور، یادت شیرین، چه زندگی بامزه ای!

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

میگویند زمان طلاست اما من چشیدم دروغ میگویند، زمان آتش است
ثانیه به ثانیه اش میسوزاند و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

کاش میشد نوشت، تموم حرفهایی که بغض شدند و بر گونه جاری نشدند

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

عشــق هــای امــروزی شــدن مــث شرکــت هــای هرمــی
مثلا مــن یــه مخاطــب خــاص دارم…
مخاطــب خــاص منــم، ســه تــا مخاطــب خــاص داره

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

قلبی خاکی داشتم، آدما خیسش کردند
گِل شد، بازی کردند، خشک شد، خسته شدند
زدند شکستند، خاک شد، پا رویش گذاشتند، رد شدند

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

به بعضی ها باید محبت و معرفتتو قطره قطره با قطره چکون بدی
چون جنبه همشو یکجا ندارن یه دفعه میزنن زیر همه چیز

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

یوقتایی میشه که تو خیال خودت؛
جای خالی منو حس میکنی با بغض خواهی گفت:
”کاش اینجا بود”
اما… من حتی دیگه به خوابت هم نمی آیم…!

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

قرار نیست که همیشه من خوش باشم
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن
و فردا یکی دیگر
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست
تو می تونی

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

چقدر سخته وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه
اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

بخاطر تو از زندگی گذشتم بخاطرش از من گذشتی
و کسی گذرش به اشک های من نیفتاد

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

انگشتان من به گره خوردن با انگشتان تو عادت داشته اند!
نیستی و حالا این قاتلان زنجیره ای، شده اند بختک جان دیوارهای این شهر

اس ام اس تیکه دار و پیامک کنایه آمیز

نه از سفید و نه از سیاه . . .
دیگر از هیچ یک نمی نویسم!
دیگر نه از تو می نویسم و نه از رفتنت . . .
هیچ کدام را نمی خواهم، همین چند سال خاطره برای گریه هایم کافیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.