تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

اس ام اس جدید و پیامک های زیبا مخصوص شب های قدر 4 تیر ماه 1395

اس ام اس جدید و پیامک های زیبا مخصوص شب های قدر 4 تیر ماه 1395
اس ام اس و پیامک های شب های قدر 4 تیر 1395, جملات زیبا ویژه شب قدر, پیامک شبهای قدر 19 رمضان, متن و شعر زیبا مخصوص شب قدر 19 ماه رمضان, اس ام اس شب قدر امام علی


  



امشب سر مهربان نخلى خم شد
در کیسه نان بجاى خرما غم شد
در کنج خرابه ها زنى شیون کرد
همبازى کودکان کوفه کم شد

Doostiha

الهی به این بنده فرصت بده
به توفیق بر نفس رخصت بده
الهی کمیلی ابوحمزه ای
مرا با مناجات عادت بده

Doostiha

در شب قدر مهم تر از “بیداری کشیدن” “بیدار شدن” است
دعا کنیم که بیدار شویم

Doostiha

شب قدر است امشب مست مستم‌ ای خدا با تو
شدم تا مست دانستم که هستم ای خدا با تو
در این خلوت تو من یا من تو، انصاف از تو می‌خواهم
تو با من مست یا من مست هستم ای خدا با تو

Doostiha

دوباره سفره ی اشک است و فیض ماه خودم
دوباره نیمه شبی و بساط آه خودم
رسیدم اول کاری که معترف بشوم
نشان به کس ندهم نامه ی سیاه خودم

Doostiha

باز امشب “لیله القدر” خداست
ذکر یارب یارب و ورد دعاست
گاه استغفار و دل لرزیدن است
گاه توبه گاه “آمرزیدن” است
گاه عجز و التماس و هم نیاز
روبه درگاه کریم چاره ساز
گاه جوشن خوانی شب تا سحر
بارش باران اشک ازچشم تر
پس به وقت ابتهال وحال زار
یاد کن از این “حقیر بیقرار”

Doostiha

میشه ایـــــن شَبـــا …
تـــــو روضِه هـا …
تـــــو سینـه زنـی هـا …
اونجـــــا کـِہ دِلـِت میـشکَـنِـہ …
اونجـــــآ کـِہ بُغـض گَـلـُوتـــــو مـیگـیـرِه و
اَشـــــک تـو چِـشمـــــآت حَـلـقـِہ مـیـزنـہ …
وَ خـــُــدآرو بـہ عَـزیـــــزآش قَـســـَــم مـیـِــــدے …
وآسـِہ مَنــــَـمْ دُعـآکُنـِــــید؟

Doostiha

شب های احیا در فراق تو گذر شد
عمرم تباه است و ز هجر تو سپر شد
ای روضه خوان و یوسف زهرا کجایی
آقا بیا روزم شب و شب هم سحر شد

Doostiha

باز کن در که گدای سحرت برگشته
عبد عصیان زده و در به درت برگشته
بنده ی بی خرد و خیره سرت برگشته
سفره را چیدی و دیدم نظرت برگشته

Doostiha

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
واندر آن ظلمت شب، آب حیاتم دادند
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی
آن شب قدر که این تازه براتم دادند

Doostiha

امشب از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد
امشب چشمانم را با آب توبه می شویم
و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازارد

Doostiha

ای همه افلاکیان فرمان برت
ای دو صد خورشید عبد قنبرت
ای تو لبیک دعای مصطفی
یا امیرالمؤمنین یا مرتضی
در این شبها از شما التماس دعا دارم

Doostiha

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی ولی امشب، برای تو
برای رفع غم هایت، برای قلب زیبایت، برای آرزوهایت،
به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد
یقین دارم دعاهایم اثر دارد



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.