تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

دانلود مراسم عزاداری محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی ( ظهر عاشورا اضافه شد)

دانلود رایگان مراسم محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی

با لینک مستقیم شامل فایل MP3 روضه، سینه زنی، نوحه، شور و واحد

دانلود مراسم شب اول محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی


 

 



مراسم ظهرعاشورا محرم الحرام سال 1395 با نوای محمود کریمی


بخش اول – غزل مصیبت (کار خودش و عشق مثل همیشه کرد)
بخش دوم – روضه (پیش پای خودش به خاک افتاد)
بخش سوم – روضه (میان میدان بلا حلقه زدند اشقیا)
بخش چهارم – زمینه (میون شعله ها آه یکی می زد صدا آه)
بخش پنجم – زمینه (من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج)
بخش ششم – واحد (من کیم چون پاکبازان در پاکان میکنم)
بخش هفتم – دودمه (سید العشاق گفت عشق از آن من است)
بخش هشتم – شور (جسمت زخمی مانده بر خاک)

مراسم شب عاشورا محرم الحرام سال 1395 با نوای محمود کریمی

بخش اول – روضه (آه صاحب پرچم آتشین ترین آهه)
بخش دوم – زمینه (کنار علقمه محشر به پا شد)
بخش سوم – واحد (دستان تو دارد به وفای تو دلالت) [کربلایی ابراهیم رحیمی]
بخش چهارم – واحد (دلبر ناز آفرین یا ابوفاضل)
بخش پنجم – دودمه (به خیمه قحط آب است)
بخش ششم – شور (عشقت آبرومه لطفت آرزومه)
بخش هفتم – شور (دلم مدیون چشماته اباالفضل) [حاج محمد صمیمی]
بخش هشتم – شور (همینکه کربلات رو دیدم) [کربلایی ابراهیم رحیمی]

مراسم شب تاسوعای محرم الحرام سال 1395 با نوای محمود کریمی


شب هشتم

دانلود بخش اول – روضه ( از لا به لای زلف هایش ماه می ریزد ) [حاج محمود کریمی]
دانلود بخش دوم – روضه ( ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پاشو نگاه کن که با چه حالی رسیده بابا ) [حاج محمود کریمی]
دانلود بخش سوم – زمینه ( یم فاطمی دور سرمدی مه هاشمی گل احمدی ) [حاج محمود کریمی]
دانلود بخش چهارم – زمینه ( شهیدم کاکلش درخون غلطونه ) [حاج محمود کریمی]
دانلود بخش پنجم – واحد ( امیرالمومنین صحرای محشر را تماشا کن ) [حاج محمود کریمی]
دانلود بخش ششم – تک ( ای مصحف پاره پاره من ) [حاج محمود کریمی]
دانلود بخش هفتم – دودمه ( می شود بر اکبر لیلا رسول الله گفت ) [حاج مجتبی توسلی]
دانلود بخش هشتم – شور ( ماه ملک منظر باخ ) [حاج محمود کریمی]
دانلود بخش نهم – شور ( جسمت زخمی مانده بر خاک ) [حاج محمود کریمی]
دانلود بخش دهم – شور ( من از نسل مجنونم ) [کربلایی حسین طاهری]

دانلود دانلود مجموعه کامل شب هشتم

دانلود دانلود فایل های ویدیویی مراسم

مراسم عزاداری شب هفتم محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی در هیأت رایه العباس (ع) برگزار شد که هم اکنون این مراسم به صورت صوتی با لینک رایگان  آماده دانلود میباشد.

بخش اول – غزل (گفت ای گروه هرکه نداردهوای ما)
بخش دوم – روضه (ای شرف عالم و آدم سلام)
بخش سوم – زمینه (گفت ای گروه هرکه نداردهوای ما)
بخش چهارم – زمینه (شراره ی بی آبی سوزونده لباتو)
بخش پنجم – واحد (رباب می دهد ندا بای ذنب قتلت)
بخش ششم – تک (چقدر نام تو زیباست اباعبدالله)
بخش هفتم – دودمه (علی رفته ازهوش که تیر گوش تا گوش گلو را دریده)
بخش هشتم – شور (خوب خوبایی خیلی آقایی)
بخش نهم – شور (گریونم و تا خیمه ها پر میزنم)

مراسم عزاداری شب ششم محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی در هیأت رایه العباس (ع) برگزار شد که هم اکنون این مراسم به صورت صوتی با لینک رایگانا آماده دانلود میباشد.

بخش اول – روضه (پدرش صاحب علم بود)
بخش دوم – زمینه (ثمر ریاض دل علی)
بخش سوم – زمینه (من بمیرم خاکی شده سر تا پات)
بخش چهارم – واحد (ای حسن جانم یتیمت مانده روی دستانم)
بخش پنجم – واحد (بیشتر مثل مجتبی شده ای)
بخش ششم – تک (عباس نجل المرتضی)
بخش هفتم – شور (توی هفت آسمون یا حسینِ ولی)
بخش هشتم – شور (من غیز از تو تو این عالم ندیدم)


شب پنجم

دانلود بخش اول – روضه ( تا چشم وا کردم در این دنیا تو را دیدم ) [حاج محمود کریمی]

دانلود بخش دوم – زمینه ( مرده بودم زنده شدم عشق تو را بنده شدم ) [حاج محمود کریمی]

دانلود بخش سوم – زمینه ( از زیر پلکهای پرخون دیدم دویدی تو میدون ) [حاج محمود کریمی]

دانلود بخش چهارم – واحد ( ای دشمنا عموم چه بی حاله ) [کربلایی حنیف طاهری]

دانلود بخش پنجم – واحد ( ای یادگار عترت و قرآن بیا ) [حاج محمود کریمی]

دانلود بخش ششم – واحد ( عمو رسیدم از حرم تا بیام با تو ) [حاج محمود کریمی]

دانلود بخش هفتم – دودمه ( به میدان آمد عبدلله از خیمه گاه ) [حاج محمود کریمی]

دانلود بخش هشتم – شور ( ای یار ای یارعباس یابن کرار ) [حاج محمود کریمی]

دانلود دانلود مجموعه کامل شب پنجم


مراسم شب چهارم محرم الحرام سال 1395 با نوای محمود کریمی


غزل ( نمیشه عاشق باشی و دلت نگیره )

  روضه ( با غمت زخم دل غم هاد شد )

زمینه ( گفت ای گروه هر که ندارد هوای ما )

زمینه ( تو خیمه هنوز من سر لشکرتم )

واحد ( نوای نینوا را دوست دارم )

واحد ( داری آتیش به بال و پرم میزنی )

شور ( سنگ تو رو به سینه میزنم یا امام حسین )

شور ( عالم زینب والا زینب )



مراسم شب سوم محرم الحرام سال 1395 با نوا محمود کریمی.





دانلود مراسم شب دوم محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی


مراسم عزاداری شب دوم محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی در هیأت رایه العباس (ع) برگزار شد که هم اکنون این مراسم به صورت صوتی با لینک رایگان از وبسایت دوستی ها آماده دانلود میباشد.

بخش اول – روضه (شبنم گل لطیف تره از قطره های بارون)
بخش دوم – زمینه (گفت ای گروه هر که ندارد هوای ما)
بخش سوم – زمینه (خیمه شد برپا دلشوره افتاده تو دل دختر زهرا)
بخش چهارم – واحد (اینجا کجاست که دلم با دیدنش خونه)
بخش پنجم – واحد (پاره ی قلب مادرم از بر من دور مشو)
بخش ششم – واحد (قرق میشه محدوده ی خیمه ها)
بخش هفتم – شور (جسمت زخمی مانده بر خاک)
بخش هشتم – شور (من تو دنیا سرگردونم)



دانلود رایگان مراسم شب اول محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی

مراسم عزاداری شب اول محرم 1395 با نوای حاج محمود کریمی در هیأت رایه العباس (ع) برگزار شد که هم اکنون این مراسم به صورت صوتی با لینک رایگان از وبسایت دوستی ها آماده دانلود میباشد.

بخش اول – غزل مصیبت (این اشک نیست گوهر بزم عزای ماست)
بخش دوم – روضه (هلال محرم که پیدا شده)
بخش سوم – زمینه (گفت ای گروه هر که ندارد هوای ما)
بخش چهارم – زمینه (محرم شد و احیای دین عزای امیرالمومنین)
بخش پنجم – واحد (سر زده ماه گریه ها وای من)
بخش ششم – واحد (ماه ماه ماتمه اومد محرمت)
بخش هفتم – واحد (کیمدی ابوالفضل باشینا)
بخش هشتم – دودمه (هوای حرم دارم ز عشق تو سرشارم)
بخش نهم – شور (وقتی برات گریونم و تا خیمه هات پر می زنم)
بخش دهم – شور (کیمدی ابوالفضل باشینا)

 

SaveSaveSaveSaveSave
Save

 Save

Save Save Save Save Save
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.