تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

جدیدترین اس ام اس و پیامک تبریک ویژه شب یلدا 30 آذر ماه 1395

جدیدترین اس ام اس و پیامک تبریک ویژه شب یلدا 30 آذر ماه 1395
اس ام اس شب یلدا, کارت تبریک شب یلدا, پیامک تبریک شب یلدا, متون ادبی ویژه شب چله, جملات زیبا مخصوص شب یلدا, کارت پستال شب چله, زیباترین پیامکهای شب یلدا 30 آذر

  


دیر آمدی دوباره زمستان رسیده است
فنجان چای و قهوهیمان سرد میشود
تنها ترین ستاره ی یلدای سال پیش
از آسمان چشم شما طرد می شود

Doostiha

ای لعل لبت به دلنوازی مشهور
وی روی خوشت به ترک تازی مشغول
بی زلف تو قصه ای است ما را مشکل
همچون شب یلدا به درازی مشهور

Doostiha

بوی یلدا را میشنوی انتهای خیابان آذر
کاسه ای آب میریزم پشت پای پاییز و تمام
میشود رفتنت بخیر بسلامت

Doostiha

هر که معشوق برانگیخت گوارایش باد
دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود

Doostiha

جغرافیای توی سرم گیج می خورد
دارم دراز میشوم امشب بدون درد
یلدای تلخ با تو نبودن رسیده است
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

Doostiha

یلدا یعنی یادمان باشد زندگی آنقدر کوتاه است
که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

Doostiha

پاییز بار خودش را که بسته  می رود
دارد شروع می شود این سرد سرنوشت
باید دوباره نام تو را گرم گرم گرم
در ابتدای دفتر شعر دلم نوشت

Doostiha

یلدا شب پیوند دل و خاطره است
دیدار من و برف لب پنجره است
یلدا شب هندوانه و فال و غزل
کار من بی تو ولی یکسره است
یلداتون مبارک

Doostiha

آتش گرفته دفتر شعرم به اسم تو
فالی نمانده تا به تو یلدایی اش کنم
بی خود به فال نیک نگیر این ترانه را
عشقی نمانده تا به تو لیلایی‌اش کنم

Doostiha

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم
کنار هم بنشینیم
و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
یلدایتان رویایی… روزهایتان پر فروغ
شبهایتان ستاره باران

Doostiha

یلدای گیسوان من آغاز می شود
پاییز بی بهار به پایان رسیده است
کاری نکن! که شهر خبردار مان شود
خواب از سر تمام کلاغان پریده است

Doostiha

مهم نیست هندونه ای که خریدی سفید باشه
مهم نیست انارات ترش از آب در بیاد
یا حتی چند تا از گردوهایی که میشکنی پوک باشه
مهم اینه که عزیز دل کسی باشی
که شب یلدا رو بهت تبریک میگه
یلدا مبارک

Doostiha

اگر میم مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشه،
برایت هزاران یلدای شکلاتی آرزو دارم…
عمرتان طولانی، قلبتان آفتابی!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.