تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....
تکتا

تکتا

مطالب جالب ، عکس بازیگران ، مدل ، اس ام اس ، عکس خبری ، عکس پس زمینه و .....

شوخی های جدید و جملات خنده دار شبکه های اجتماعی 2 تیر ماه 1394

استاتوس طنز، جوک باحال، اس ام اس سرکاری، پیامک فانی، لطیفه داغ

SMS_Tanz_Funny.jpg (470×388)


 

استاتوس طنز، جوک باحال، اس ام اس سرکاری، پیامک فانی، لطیفه داغ


1. دیشب رفتم خواستگاری و قراره امروز بیان توی اینستاگرام تو پیچ واسه تحقیق!!

مسخره بازی در نیارید فقط از من تعریف کنید، باشه؟

گفتم دکتر اینستاگرام هستم!

reanbow.blogsky.com

2. طرز صدا کردن مامانم زمانى که غذا آمادست!

تخم مرغ: عزیزم، الهى مادر فدات شه بیا غذا حاضره.

کوکو: عزیزم غذا آمادست.

خورش: بیا دیگه غذا یخ کرد.

مرغ: ما الان مى خوریم و جمع مى کنیم.

کباب: اصلا صدا نمى کنه بعدا میگه هر چقد صدات کردیم نیومدى.

reanbow.blogsky.com

3. منی که شبا تا صبح بیدارم و تا لنگ ظهر میخوابم، بیکار نیستم.

بیمار هم نیستم، فقط بدنم با ساعت خارج تنظیم شده.

reanbow.blogsky.com

4. دقت کردین؟ ثابت کردن اینکه یه نفر تو خواب خروپف میکنه از اثبات قتل سخت تره!

5. چیزی که تو بچگی فکرمو مشغول میکرد این بود که چرا ارواح تو فیلم ها از دیوار رد میشن اما تو زمین فرو نمیرند!؟

reanbow.blogsky.com

6. یعنی یجوری شده که قبل اینکه بخوای از مشکلاتت با یکی حرف بزنی باس بهش بگی:

میدونم تو بدبخت تری یه دقیقه خفه شو من حرفمو بزنم. بعد تو شروع کن! والا

reanbow.blogsky.com

7. امروز سر جلسه امتحان بالای ورقه به جای نام و نام خانوادگی یوزر پسورد اینستاگراممو نوشتم. حواس نمیذارین که!

reanbow.blogsky.com

8. پروردگارا قدرتی عطا فرما که بتوانم به راننده تاکسی بگم: این پارست! یه هزاری بهتر نداری؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.